Bez tēmas

Trūkst klientu? Uzzini, kā izmantot digitālā mārketinga palīdzību

Ikkatrs, kas bija sataisījis sev mājas lapu vai online iepirkšanās platformu, tomēr ir saskaries ar tāda veida jēdzienu kā seo optimizācija. Arī, ja Jūs pirmo reizi redzat abreviatūru “SEO”, kas nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad kas ir seo? Vienkāršiem vārdiem, iedomāsimies situāciju, kad esat izveidojis savu tīmekļa resursu – mājas lapu, kā arī Jūs gribat, lai visi varētu to atrast un apmeklētu. Tieši priekš tā būs izmantota seo optimizācija. Tā būs sava veida rīcības shēma, kurā apvienots rīcību komplekss, kas noved pie tā, ka tieši Jūsu lapa tiek galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Vairāk lasi – https://reitingi.lv/lv/news/komerczinas/139242-vertigas-prieksrocibas-kuras-tavam-biznesam-sniedz-seo-optimizacija.html

Interesantā seo vēsture un arī attīstība

Mēģinot skatīt, kā uzsāka strādāt digitālais mārketings un seo optimizācija, var atzīmēt, kā tā pamazām pārveidojās tieši no neprasmīga ieroča jau par augstu tehnoloģiju instrumentu. Attīstības laikā SEO optimizācija ir pārdzīvojusi šādus galvenos posmus:
• līdz pat 1998. gadam – sākumposms. Tad mājas lapa bija popularizēta, pielietojot surogātpasta atslēgas. Tagad, ievērojot mūsdienu reklāmas tehnoloģijas, šī tehnika izskatās “netīra” jo pārpilna ar spama vēstulēm;
• No 1998. līdz 2009.gadam iesākās PageRank laiks. Google bija ieviesis šādu algoritmu, lai noteiktu vietnes pozīciju, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas tad pastāv uz šo lapu online vidē;
• No 2009.gada seo optimizācija saka prasīt daudz lielāku vērību. Meklētājprogrammas uzsāk karu ar linkiem un ievieš ranga rādītājus. No šī brīža vajadzīga kvalitatīva satura un arī labi izdomātas mājaslapas struktūras izstrāde, tāpēc kvalitatīva mājas lapu izstrāde sāka prasīt vairāk laika un resursu;
• Un jau 2016.g. bija tas gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka rangu algoritmu paketi. Tīmekļa zinātājiem beidzot palika skaidrs, ka viņiem nepārtraukti jāmeklē, kādi atslēgas vārdi ir visatbilstošākie, jāpārvērš lapa ērtāka, jāpapildina to ar augstas kvalitātes saturu, jāstrādā pie koda optimizācijas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā ļauj izsecināt, ka ir vajadzīgs izsekot pašām jaunākajām informācijas ziņām meklēšanas programmu popularizēšanas sfērā, tādā veidā mājas lapu izstrāde tika pavisam jaunā līmenī. Tikai tādā veidā varēs rēķināties ar ievērojamu reklāmas efektivitāti.

Kādi tieši mārketinga pakalpojumi būs piemēroti?

Kad pienak brīdis, ka Jūs mēģiniet atrast kādu tieši, kuram varētu būt iespējams deliģēt savas mājas lapas optimizācija un reklamēšana, galvenais būtu ielāgot, ka šis uzdevums būtu jāveic labai komandai vai seo speciālistam. Ir vairāki veidi, kā var tos atrast un tad nodibināt sadarbību. Daži cilvēki uzskata, kad atsevišķs seo speciālists var darboties pie viņa uzņēmumā, bet tādu variantu parasti izraugās tie vadītāji, kas diezgan šauri domā kā arī neredz kopējo priekšstatu par darbību un tā īsti nesaprot, kas ir seo vai digitālais mārketings. Šajā gadījumā galvenais arguments ir tāds, ka pilna laika seo speciālists strādās tikai pie šī viena darba devēja projektiem. Bet šādam lēmumam būs daudzas negatīvas sekas – tāda tipa profesionālis ievērojami daudz izmaksā, viņam jāsniedz prēmijas un atvaļinājumi. Nenoliedzami, lielai kompānijai jau ir izdevīgi, kad tā personāla sastāvā ir savdabīga digitālā mārketinga aģentūra ar saviem speciālistiem. Tajā pat brīdī citiem vislabāk meklēt, kāda tad digitālā mārketinga aģentūra varētu būt atbilstoša viņu budžeta plānam un uzdevumiem. Šeit speciālista izdevumā būs pils seo audits un stratēģija, pēc kā tiks veikta uzlabošana bet, ja būs vajadzīgs – mājas lapu izstrāde. Droši var pat censties uzzināt, cik tad ienesīga būs google reklāma un tad nopelnīt vēl ar dazdiem citiem variantiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *